Když jsem začala pracovat v zaměstnání, kde je se jednalo hlavně o informační technologii a informatiku, tak jsem byla opravdu hodně nadšená. Bavilo mě to a já jsem se vlastně o techniku anebo o audit a také SEO marketing zajímala opravdu ve velkém a už na vyšší odborné škole jsem věděla, že budu chtít někdy také pracovat pro nějakou reklamní agenturu a tak podobně. Proto jsem si řekla, že opravdu nejlepší by bylo, kdybych třeba získala nějaké zkušenosti, třeba v nějaké kanceláři, která se také zabývá auditem SEO anebo také analyzuje klíčová slova. Věřte mi, že právě klíčová slova a jejich analýza je opravdu hodně důležitá, protože alespoň takhle lidé budou vědět, na čem jsou a budou si jisti, co budou vlastně mít.
A jak je na tom třeba například jejich podnikání anebo také jejich firma. Já sama jsem byla překvapená, že i v lékárně, v nemocnicích anebo také ve školách se používají různá klíčová slova a jejich analýza. Když to tak ale vezmete, tak je to naprosto logické a skvělé, protože takhle alespoň ta určitá společnost bude vědět, s kým má tu čest. Není to tak úplně jako v televizi, že někoho jako sledujete, ale musí to tak být. Všichni víme, že bezpečnost je opravdu na prvním místě, takže si myslím, že analýza klíčových slov je naprosto v pořádku.
Potom je tady také audit SEO a znamená to, že páni auditoři vám půjdou zkontrolovat vaši firmu anebo jiné věci. Oni se vlastně zabývají o tom, jestli jste poctiví a tak podobně. Proto si myslím, že kdyby nebylo SEO audit anebo různý internetový marketing, že by vlastně nemohla fungovat ani firma tak, jak má. Proto si myslím, že je opravdu skvělé, pokud necháte auditorům dělat poctivě jejich práci, protože všichni víme, že auditoři to nemají opravdu jednoduché. Nevím proč, ale setkávám se pouze jenom s těmi názory, že auditory nemá nikdo rád. Přitom je audit SEO je důležitý, stejně tak jako klíčová slova a jejich analýza.